Retur og Reklamasjon

Retur & Reklamasjon

Utvidet returvindu – Black Week & Jul

For alle ordre bestilt i perioden 24.11.2025 – 18.12.2025 tilbyr vi et utvidet returvindu frem til og med 10.01.2026.
Dette gjelder spesielt for deg som handler julegaver og trenger litt ekstra tid.

Viktig informasjon:

  • Returer må registreres av personen som la inn ordren.
  • Refusjon kan kun utføres tilbake til samme betalingsmåte som ble brukt ved kjøp.

 

Retur
Dersom du angrer kjøpet ditt kan du returnere varene til oss. Varen må være ubrukt, uvasket, merket og i den opprinnelige tilstanden.

Fristen for å returnere varer er 14 dager fra du har mottatt den. Når pakken er behandlet vil du bli refundert på den opprinnelige betalingsmetoden du brukte, da du handlet i nettbutikken.

For å sende varer i retur må du følge denne linken:
KLIKK HER FOR Å BESTILLE RETUR

Husk å ta vare på kvitteringen/sporingsnummeret til sendingen, dersom pakken mot formodning ikke skulle komme frem. 

For at retur skal godkjennes må:

  • Etikett skal sitte igjen på varen.
  • Varen skal returneres i emballasjen som varen ble mottatt i - i tillegg til annen innpakning.
  • Varen må være i uforandret tilstand. 

Hva koster retursendingen?
Returkostnaden (frakt) er 79 kr. Kostnaden trekkes fra beløpet som blir refundert. 

Når kan jeg forvente at min retur er mottatt og behandlet? 
En returhåndtering tilbake til vårt lager kan ta opptil 20 virkedager.

Retur av tilbudsvarer
Det er prisen du betalte på kjøpstidspunktet som gir grunnlag for hva som refunderes ved retur. Vær oppmerksom på at retur av varer kan oppheve vilkårene for rabatt. Hvis du har kjøpt flere varer i et pakketilbud, for eksempel «3 for 2» og velger å returnere én eller flere varer, mister du rabatten din. Du betaler da fullpris for varen/varene du velger å beholde.

Reklamasjon
Skulle det være noe i veien med en vare du har mottatt, kan du opprette en reklamasjonssak.
KLIKK HER FOR Å OPPRETTE EN REKLAMASJONSSAK

 

Ønsker du å følge opp en aktiv sak kan du logge inn HER